Vi + Lush ste donirali 100 milijonov funtov
V letu 2024 praznujmo ta izjemni mejnik!
Od leta 2007 Lush podpira lokalne organizacije in aktiviste prek številnih programov, kar jim omogoča nadaljevanje dela za izboljšanje družbe. Z dobrodelnimi dejanji smo zbrali več kot 100 milijonov funtov in prispevali več kot 19.000 donacij po vsem svetu, zahvaljujoč podpori naših izjemnih strank.
V 23. poslovnem letu smo podarili nekaj manj kot 1 % prometa podjetja skupinam, katerih delo ima opazen pozitiven učinek, kar kaže našo zavezanost dolgoročni strategiji darovanja.
Dobrodelna dejanja obsegajo donacije in oglaševalske kampanje vse do nagrad, kot je The Lush Prize. Nagradni sklad v vrednosti 250.000 funtov nagrajuje tiste, ki si prizadevajo izključiti živali iz testiranja varnosti kozmetičnih izdelkov, vključno z znanstveniki, ki razvijajo metodologije novega pristopa (brez testiranja na živalih). The Lush Prize pa je nagradni sklad v vrednosti 200.000 funtov, ki je trenutno odprt za prijave in podeljuje nagrade regenerativnim praksam in vsem, ki popravljajo poškodovane sisteme Zemlje.
Če boste nakupovali pri nas, ni novost, da smo tudi oglaševalsko podjetje, saj smo do zdaj lansirali skoraj 50 akcijskih izdelkov. Morda se celo spomnite našega prvega uradnega oglaševalskega izdelka iz leta 2008: kopalne bombice Guantanamo Garden, ki smo jo lansirali z neprofitno organizacijo za človekove pravice Reprieve, da bi poudarili stisko brez sojenja zaprtih v zalivu Guantanamo. Nadaljujemo tudi kampanjo o manj znanih problemih in obljubljamo, da bomo to počeli še naprej.
Chris Packham, televizijski voditelj in naravovarstvenik, ki se ukvarja z divjimi živalmi, je podpornik Lushevih ciljev in z veseljem se je strinjal, da bo ob praznovanju tega mejnika obdarovanja oblikoval nekaj vrečk.
Vsakih 5 penijev, kolikor stane Lusheva vrečka (brez davka), je namenjenih našima nagradnima projektoma Lush Prize in Spring Prize, ki potekata izmenično – vsak eno leto. Te posebne vrečke bodo v prodajalnah v Veliki Britaniji in na Irskem v uporabi od 28. avgusta. Chrisovi dizajni so bili prilagojeni tudi za grafiko izložb, ki bo prodajalne krasila od 28. avgusta do 4. septembra.
"Zdravilo za sovraštvo je ljubezen, zdravilo za pohlep je dajanje, ključ do svobode je prijaznost, življenje je razkošno." Chris Packham, TV-voditelj pri Wildlife TV in naravovarstvenik
Ves Lushev svet je obul plesne čevlje, da bi skupaj proslavili ta 100-milijonski mejnik. Osebje in stranke po vsem svetu plešejo na novo pesem s posebno koreografijo, ki prinaša veselje v prodajalne Lush.
Konec obdobja: Dobrodelni lonček, ki je prispeval veliko
Ko je naš soustanovitelj in izvršni direktor Mark Constantine aprila 2007 oblikoval in lansiral Charity Pot, je želel, da bi zbral milijon funtov za manjše dobrodelnosti, kampanje in druge dobre namene. Cilj je bil podariti majhne donacije množičnim aktivistom in zamislil si je ustvariti popolni kaos, če bi nam uspelo zbrati milijon iz Charity Pota. Od takrat je Charity Pot presegel vsa pričakovanja in s 17.000 donacijami zbral 75 milijonov funtov.
V zadnjih 17 letih je največ prispeval k Lushevim donacijam – kar 75 % od 100 milijon funtov.
Medtem ko praznuje ta pomemben mejnik, podjetje meni, da je zdaj pravi čas, da začasno ustavi Charity Pot, razmisli o dobrodelnosti kot celoti in oceni financiranje, potrebno za soočanje s trenutnimi izzivi, s katerimi se srečuje svet v tem kritičnem času.
Čeprav bo Charity Pot konec septembra 2024 zapustil naše police, oglaševalski in dobrodelni izdelki ne bodo izginili.
Naslednja faza Lushevega darovanja
Lushevo darovanje vstopa v novo dobo! Nagrade na dve leti se bodo podeljevale še naprej in še naprej bomo podpirali človekove pravice in socialno pravičnost, pravice živali in varstvo okolja z dobrodelnimi izdelki, s katerimi zbiramo denar za posebne namene, pomembne prav v danem trenutku. In izdelki bodo odražali ta namen.
"Ko razmišljam o prihodnosti darovanja, želim v svet poslati vplivna sporočila, ki jih vsi razumejo." Mark Constantine, soustanovitelj in izvršni direktor Lusha
Primer je milo Watermelon Slice (6 funtov na 100 g), ki je trenutno v prodaji, pri čemer je 100 % dobička namenjenega storitvam za duševno zdravje otrok v Palestini.
Letos bomo lansirali tudi izdelke Keystone, ki jih bodo navdihovale ključne vrste: tiste, ki delujejo kot ''inženirji'' ekosistema in regenerirajo pokrajino za druge vrste. Vsak izdelek Keystone bo prodan z namenom zbiranja denarja za prednostne projekte v določenih pokrajinah po vsem svetu in ves čas bo vsaj eden v prodaji.
Projekti, financirani prek 'Keystone Products', bodo zasnovani tako, da bodo vključevali vsaj dva cilja od naslednjih: regeneracija krajine za ogrožene prostoživeče živali, zaščita ključne vrste ali oblikovanje rešitev, osredotočenih na človeka (od obravnavanja konflikta med človekom in prostoživečimi živalmi do podpore priložnostim za trajnostno življenje). Lansiranje prvega izdelka Keystone bo objavljeno kmalu.
Tudi po 100 milijonih ne bomo upočasnili! Spreminjajmo svet s skupnimi močmi in ga PUSTIMO BOLJŠEGA, KOT SMO GA NAŠLI.