PRESS: LUSH X BARBIE

Think Pink …

Ikonični blagovni znamki Lush in Mattel lansirata omejeno izdajo kolekcije Barbie™



Nismo se mogli upreti združitvi teh dveh ikon – Barbie™ x Lush.Roza je močna in omejena izdaja Barbie™ x Lush Collection praznuje to barvo v vsem njenem sijaju.

Vemo, da se pionirka, kot je Barbie™, ne zadovolji z ničimer drugim kot z najboljšim, ko gre za njeno rutino skrbi zase, Lush pa je pionir, ko gre za svežo, ročno izdelano kozmetiko brez krutosti do živali in z minimalno uporabljeno embalažo. Lush ima na čelu tudi veliko močnih žensk, soustanoviteljica Lusha Mo Constantine je na primer leta 1989 izumila priljubljeno kopalno bombico v svoji vrtni lopi in danes blagovna znamka proda 1 kopalno bombico na sekundo po vsem svetu!

Kolekcija Barbie™ x Lush ponuja celotno kolekcijo skrbi zase v najpomembnejšem odtenku Barbie™, roza, namenjena je vsem, ki želijo to barvo ponovno osmisliti kot simbol moči, drznosti in neustrašnosti. »

Partnerstvo z ikono, kot je Barbie™, je za Lush uresničitev sanj. Barbie™ še naprej premika meje in nikomur ne dovoli podcenjevati njenih sposobnosti. Predstavljali smo si, kako bi bila videti njena rutina skrbi zase, in ustvarili to linijo, namenjeno vsem, ki jo imajo radi. Kolekcija je namenjena vsem, ki želite izkoristiti moč roza barve!« je pojasnila Melody Morton, direktorica kreativnih konceptov pri Lush Cosmetics.


O Mattelu

Mattel je vodilno svetovno podjetje igrač in lastnik ene najmočnejših franšiz otroške in družinske zabave na svetu. Ustvarjamo inovativne izdelke, ki otroke skozi igro navdihujejo, zabavajo in skrbijo za njihov razvoj. Potrošnike privabljamo prek svojega portfelja ikoničnih blagovnih znamk, vključno z Barbie®, Hot Wheels®, Fisher-Price®, American Girl®, Thomas & Friends®, UNO®, Masters of the Universe®, Monster High® in MEGA®, ter drugih priljubljenih intelektualnih vsebin, ki jih imamo v lasti ali pa imamo licenco v sodelovanju z globalnimi podjetji zabave. Naša ponudba vključuje filmske in televizijske vsebine, igre in digitalne izkušnje, glasbo in dogodke v živo. Delujemo na 35 lokacijah in naši izdelki so na voljo v več kot 150 državah v sodelovanju z vodilnimi svetovnimi maloprodajnimi in e-trgovinskimi podjetji. Od ustanovitve leta 1945 je Mattel ponosen, da je zaupanja vreden partner pri opolnomočenju otrok, ki lahko z njegovo pomočjo raziskujejo čudeže otroštva in dosežejo svoj polni potencial. Obiščite nas na mattel.com.

O Lushu

Od ustanovitve pred več kot 27 leti Lush vodijo inovacije in njegova etika. Smo ustvarjalci pionirskih lepotnih izdelkov, ena najbolj znanih stvaritev Lusha je kopalna bombica. Kopalne bombice, ki jih je leta 1989 izumila soustanoviteljica Lusha Mo Constantine v svoji vrtni lopi, so postale svetovna senzacija – vse so ročno stiskane v Lushevih lastnih proizvodnih obratih po vsem svetu, Lush pa jih je lani prodal več kot 40,5 milijona. Lush, lepotno podjetje z akcijskim srcem, je na misiji ustvariti izdelke za vse potrebe in obenem voditi kozmetično revolucijo za rešitev planeta. Končni cilj je zapustiti svet bujnejši, kot smo ga našli. Lush izvaja strogo politiko proti testiranju na živalih in vodi kozmetično industrijo v boju proti prekomerni embalaži z razvojem izdelkov, ki jih je potrošniku mogoče prodati "gole". Lush Digital zagovarja etično strojno opremo, etične podatke, etično oblikovanje in odprtokodne tehnologije, obenem pa podpiramo skupine, ki delujejo enako. Danes Lush deluje v 49 državah z več kot 900 trgovinami, 38 spletnimi mesti, ki izdelke dostavljajo po vsem svetu, in globalno mrežo domačih aplikacij, oddajnih kanalov in digitalnih skupnosti v več kot 30 jezikih. Za dodatne informacije ali prošnjo za razgovor pošljite e-pošto.